Når vi har fotograferet i klubben går der nogle dage med at producere billederne og lægge dem klar til bestilling. Så snart billederne er klar får du tilsendt en SMS med de informationer du skal bruge for at logge ind.
Hvis du ikke har modtaget sms 10 dage efter fotografering så send em email til [email protected] med dit navn og det mobilnummer du har skrevet på fotosamtykkeerklæringen, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Det er kun personer hvis mobilnnummer vi har modtaget i forbindelse med udfyldelse af samtykkeerklæring som er udleveret før fotografering der kan oprette en konto. Det er lavet sådan for at sikre at uvedkommende ikke har adgang til billedmateriale og evt. andre personfølsomme oplysninger.
Hvis du/dine forældre ikke har udfyldt en samtykkeerklæring er du/dit barn ikke blevet fotograferet, og dit mobilnummer eller barns navn er ligeledes ikke registreret i vores system. Dermed vil du ikke være i stand til at logge ind.
Hvis du/dit barn er blevet fotograferet, men du ikke har modtaget en sms med login kode er det muligt at dit mobilnummer ikke er blevet registreret korrekt.
Såfremt det er tilfældet så kontakt Pixletics kundeservice på [email protected], med information om den fotograferedes persons navn, klubnavn samt det telefonnummer der blev opgivet på samtykkeerklæringen før fotografering, så tager vi hånd om sagen hurtigst muligt.
Efter du har oprettet en konto og registreret din email adresse kan du nulstille din adgangskode her, og få tilsendt en ny kode: https://pixletics.dk/glemt-kode/
